Työpajat järjestetään Sales Communicationsin Brave-neuvottelutilassa Innopoli 2, Espoo.
8.30Aamukahvi
9.00Goals & Metrics
10.00Ideal Buyer persona
11.00Sales Playbook: Process
11.30Lounas
12.15Sales Playbook: Content
13.00Sales Playbook: Automation
14.00Iltapäiväkahvi
14.30 Sales Enablement
15.00Online modules
15.45 Planning next steps
16.15 Yhteenveto ja päätössanat
PS. Otsikot ovat englanniksi. Sisältö ja materiaali ovat suomeksi.
Tämä Lisää myyntiä -opintopolku on myynnin tärkein opintokokonaisuus ja se koostuu yhdestä työpajasta, kymmenestä opintomodulista (pitäen sisällään kolme sertifikaattia). Taitotaso on hopea.
Lisää myyntiä opintopolku on suunniteltu tämän päivän digimyyjälle. Tämän opintopolun läpikäytyä tiedät, miten digimyyntiä pitää toteuttaa tulosvastuullisesti. Opintomodulit on rakennettu käytännönläheisesti ja opit käyttämään HubSpotin myyntityökaluja. Käy HubSpot CRM Get started- opintopolku läpi ennen tätä kokonaisuutta. Lisää myyntiä opintokokonaisuudessa on kolme sertifikaattia. Jos haluat Inboundmyynnin osaamisen hyvälle tai huipputasolle - tee kaikki kolme sertifikaattia!
Työpajat toistuvat noin kolmen kuukauden välein. Jäsenille työpajat ovat ilmaisia. Muista ilmoittautua! Paikkoja on vain kuudelle. Työpajoissa opit käytännössä miten portaalin kanssa operoidaan - Hands-on.
Jäsenille: Aloitat opintopolun rakentamisen yhdessä valmentajan kanssa. Online-keskustelussa käydään läpi tavoitteet ja opintorytmi. Samalla aikataulutat henkilökohtaisen valmennuksen ja työnohjaukset. Opintopolun varrella on testejä ja kyselyjä. Näistä kerrytät suorituspisteitä, sertifikaatteja ja saat yksilöllisen palautteen ammattitaidostasi.
Voit osallistua veloituksetta webinaareihin. Käytössäsi on myös ilmainen HubSpot-tuki
Rautaista osaamista. Yli 30 vuotta kokemusta markkinointiviestinnästä, n. 20 digimarkkinoinnista ja 10 markkinoinnin automaatiosta. Erikoisosaaminen HubSpot -Salesforce integraatiot.
Kovan luokan ammattilainen. Suomen eniten palkitun HubSpot-partnerin vetäjä.
HubSpot Certified Trainer. Yli 20 vuotta kokemusta markkinointiviestinnästä. Suorittanut kaikki (+20) HubSpot sertifikaatit (6. maailmassa, 2016).