Työpajat järjestetään Sales Communicationsin Brave-neuvottelutilassa Innopoli 2, Espoo.
8.30Aamukahvi
9.00Portal review
10.00Lead generation Engine
11.00Lead Magnet
11.30Lounas
12.15Five funnels and CRO
13.00Marketing Automation
14.00Iltapäiväkahvi
14.30 Content Marketing
15.00Online modules
15.45 Planning next steps
16.15 Yhteenveto ja päätössanat
PS. Otsikot ovat englanniksi. Sisältö ja materiaali ovat suomeksi.
Tämä Lisää liidejä -opintopolku on markkinoinnin tärkein opintokokonaisuus ja se koostuu yhdestä työpajasta, kahdestatoista opintomodulista (pitäen sisällään neljä sertifikaattia). Taitotaso on hopea.
Lisää liidejä opintopolku on suunniteltu niin, että sinusta tulee moniosaaja. Tämän opintopolun läpikäytyä tiedät, miten inbound-markkinointia pitää toteuttaa tulosvastuullisesti. Opintomodulit on rakennettu käytännönläheisesti ja opit käyttämään HubSpotin markkinointityökaluja. Käy Get started-opintopolku läpi ennen tätä kokonaisuutta. Lisää liidejä opintokokonaisuudessa on neljä sertifikaattia. Jos haluat inbound-markkinoinnin osaamisen hyvälle tai huipputasolle - tee kaikki neljä sertifikaattia!
Työpajat toistuvat noin kolmen kuukauden välein. Jäsenille työpajat ovat ilmaisia. Muista ilmoittautua! Paikkoja on vain kuudelle. Työpajoissa opit käytännössä miten portaalin kanssa operoidaan - Hands-on.
Jäsenille: Aloitat opintopolun rakentamisen yhdessä valmentajan kanssa. Online-keskustelussa käydään läpi tavoitteet ja opintorytmi. Samalla aikataulutat henkilökohtaisen valmennuksen ja työnohjaukset. Opintopolun varrella on testejä ja kyselyjä. Näistä kerrytät suorituspisteitä, sertifikaatteja ja saat yksilöllisen palautteen ammattitaidostasi.
Voit osallistua veloituksetta webinaareihin. Käytössäsi on myös ilmainen HubSpot-tuki
Rautaista osaamista. Yli 30 vuotta kokemusta markkinointiviestinnästä, n. 20 digimarkkinoinnista ja 10 markkinoinnin automaatiosta. Erikoisosaaminen HubSpot -Salesforce integraatiot.
Kovan luokan ammattilainen. Suomen eniten palkitun HubSpot-partnerin vetäjä.
HubSpot Certified Trainer. Yli 20 vuotta kokemusta markkinointiviestinnästä. Suorittanut kaikki (+20) HubSpot sertifikaatit (6. maailmassa, 2016).