Työpajat järjestetään Sales Communicationsin Brave-neuvottelutilassa Innopoli 2, Espoo.
8.30Aamukahvi
9.00Miksi Flywheel-metodi on merkityksellinen
09.30Kuinka Flywheel-metodi toimii kasvutyökaluna
10.00Kuinka siirtyä Funnelista Flywheeliin
10.30Kuinka mitata Flywheelin toimivuutta
11.00Miten rakennetaan Flywheel-metodi yrityksessä
11.30Miten maksimoida asiakkaiden tyytyväisyys
12.00Lounas
13.00 Kuinka poistaa kitka asiakkaan prosessista
13.30HubSpotin käyttö Flywheelin jokaisessa vaiheessa
14.15 Kahvitauko
14.30 Hands-on HubSpot
PS. Otsikot ovat englanniksi. Sisältö ja materiaali ovat suomeksi.
Flywheel-työpaja on luotu markkinoinnille, myynnille ja yrityksen ylimmälle johdolle, jotka haluavat ymmärtää, miten rakennetaan yhteinen toimintamalli asiakkaan ympärille sekä poistetaan kitkaa asiakkaan ostopäätöksen tieltä. Tässä data ja automatiikka on ratkaisevassa roolissa.
Työpajassa perehdymme Flywheel-vauhtipyörään käsitteenä sekä sen rakentamiseen, mittaamiseen ja johtamiseen. Päivän aikana rakennamme yhdessä toimintamallin, jossa myynti, markkinointi ja asiakaspalvelu yhdistetään palvelemaan asiakkaan kitkatonta prosessia.
Työpajat toistuvat noin kolmen kuukauden välein. Jäsenille työpajat ovat ilmaisia. Muista ilmoittautua! Paikkoja on vain kuudelle. Työpajoissa opit käytännössä miten portaalin kanssa operoidaan - Hands-on.
Jäsenille: Aloitat opintopolun rakentamisen yhdessä valmentajan kanssa. Online-keskustelussa käydään läpi tavoitteet ja opintorytmi. Samalla aikataulutat henkilökohtaisen valmennuksen ja työnohjaukset. Opintopolun varrella on testejä ja kyselyjä. Näistä kerrytät suorituspisteitä, sertifikaatteja ja saat yksilöllisen palautteen ammattitaidostasi.
Voit osallistua veloituksetta webinaareihin. Käytössäsi on myös ilmainen HubSpot-tuki
Rautaista osaamista. Yli 30 vuotta kokemusta markkinointiviestinnästä, n. 20 digimarkkinoinnista ja 10 markkinoinnin automaatiosta. Erikoisosaaminen HubSpot -Salesforce integraatiot.
Kovan luokan ammattilainen. Suomen eniten palkitun HubSpot-partnerin vetäjä.
HubSpot Certified Trainer. Yli 20 vuotta kokemusta markkinointiviestinnästä. Suorittanut kaikki (+20) HubSpot sertifikaatit (6. maailmassa, 2016).